TECHNOLOGIA · CYBERBEZPIECZEŃSTWO · BIZNES

KoalaTel gotowa do wdrożenia

KoalaTel to kolejny projekt Grupy MiŚOT mający podnosić konkurencyjność małych i średnich operatorów telekomunikacyjnych. Telefon komórkowy to następna po telewizji usługa konwergentna, którą trzeba mieć w swoim portfolio. Tak jak w przypadku telewizji, próg wejścia do projektu dla MiŚOT-a jest maksymalnie obniżony.

Mali i średni operatorzy telekomunikacyjni, którzy są zainteresowani wdrożeniem u siebie telefonii KoalaTel, mogą wyklikać w Sklepie MiŚOT nabycie kart SIM. Minimalne zamówienie to 100 sztuk (w cenie 6 zł netto za kartę SIM, co stanowi jednorazową opłatę za jej nabycie). Umowa między dostawcą rozwiązania a MiŚOT-em dotyczy współpracy, nie niesie za sobą konieczności uiszczania opłat za dostęp do platformy. W modelu przyjętym przez spółkę celową Grupy zarządzającą telefonią (Projekt TdM Sp. z o.o.) przewidziano opłaty jedynie w ramach abonamentu za aktywne karty oraz samą aktywację.

Najlepszy zasięg rozmów bez końca, dzięki dwóm sieciom z największą ilością nadajników

KoalaTel będzie różniła się tym od innych ofert dostępnych na rynku, że możliwe będzie połączenie za pośrednictwem jednego z dwóch operatorów strukturalnych, których zasięg będzie na kartach SIM: T-Mobile oraz Orange. Operator, dokonując aktywacji, nie zobowiązuje się do utrzymanie karty SIM przez określony czas. Może dokonać dezaktywacji w dowolnie wybranym przez siebie momencie, w odróżnieniu oczywiście od klienta MiŚOT-a, który będzie miał zobowiązanie terminowe.

Proste wdrożenie, wspólna marka

Modele współpracy docelowo będą dwa. Pierwszy w oparciu o umowę trójstronną, w której partnerem Projektu TdM będzie MiŚOT. Jest to najprostszy i zarazem najszybszy model uruchomienia usługi. Nie wymaga aktualizacji wpisu do UKE, ani spełniania innych formalnych wymogów. W systemie aktywacyjnym dostępne będą aktualne wzorce umów. Możliwe będzie uruchomienie nowych numerów oraz oczywiście przenoszenie ich z innych sieci. Panel zarządzania zintegrowany jest z PLIC BD, cała procedura odbywa się w jednym miejscu. Zaletą tego modelu są zdefiniowane zamknięte taryfy. Mali i średni operatorzy telekomunikacyjni nie ponoszą ryzyka rozliczeniowego, z którym trzeba się liczyć zostając samodzielnie MVNO.

– Miało być prosto, szybko i konkurencyjnie – i to zdecydowanie udało się osiągnąć – komentuje szef projektu, dyrektor ds. rozwoju i sprzedaży w Grupie MiŚOT, Paweł Białas. Pozostaje tu jedynie kwestia dostępu do wrażliwych danych abonentów, jednak ich bezpieczeństwo gwarantowane jest w dwojaki sposób: Grupa MiŚOT został utworzona, aby wspierać małych i średnich operatorów. Wielu beneficjentów projektów realizowanych przez Grupę, w tym KoalaTel, staje się właśnie właścicielami Grupy za pośrednictwem akcji.

Korzystne ceny dla zwiększenia konkurencyjności małych i średnich operatorów telekomunikacyjnych

W sprzedaży dostępne będą trzy taryfy z nielimitowanymi rozmowami, SMS i MMS z pakietami danych odpowiednio 8, 21 i 32 GB. Do dyspozycji operatorów będą też taryfy dodatkowe: przewidziane na przykład do alarmów i zegarków. Taryfa K1 oparta jest o zasięg jednej sieci (T-Mobile), w ramach opłaty abonamentowej dostępnych będzie 50 MB danych, będzie możliwość dzwonienia, SMS-owania i MMS-owania. Opłata za te czynności będzie doliczana zgodnie z cennikiem. Taryfa K1+ ma takie same opcje, działać będzie w oparciu o zasięg obu sieci (T-Mobile i Orange). W taryfie K2 wliczono w opłatę abonamentową 2 GB internetu oraz 30 minut, 30 SMS, opłata za MMS będzie cennikowa. Taryfa będzie działała w oparciu o zasięg dwóch sieci. Ceny dla MiŚOT-ów dostępne są po zalogowaniu w Sklepie MiŚOT.

Więcej opcji współpracy

W kolejnym kroku wdrożony zostanie pełen model MVNO, operator będzie miał możliwość migracji z modelu pierwszego lub jako nowy partner będzie mógł zawrzeć umowę z Projektem TdM, żeby samodzielnie świadczyć usługi na swoje konto, pod własną marką. Jest to wymagający model, który będzie korzystny po zbudowaniu wolumenu zakupowego i pokazaniu siły, jaką mają wspólnie MiŚOT-y. W KoalaTel, jak i we wszystkich projektach realizowanych przez Grupę MiŚOT najważniejsze jest to, aby to mali i średni operatorzy czerpali najwięcej korzyści z przygotowanych projektów.

Wszystkich tych, którzy chcą się dowiedzieć więcej, prosimy o kontakt z działem handlowym: handlowy@misot.pl lub z naszymi specjalistami: Pawłem Białasem: e-mail: pawel.bialas@misot.pl; tel.: 780 118 730 lub z Wojciechem Ogonkiem: e-mail: wojciech.ogonek@misot.pl; tel.: 797 301 309.

Aleksandra Czerech
Aleksandra Czerech
Marketerka z krwi i kości, która od ponad dziesięciu lat wspiera małych i średnich operatorów telekomunikacyjnych w budowaniu strategii, przewagi konkurencyjnej oraz komunikacji z klientem. W Grupie MiŚOT zajmuje się wsparciem realizowanych projektów w obszarze marketingu.

przeczytaj najnowszy numer isporfessional

Najnowsze