TECHNOLOGIA · CYBERBEZPIECZEŃSTWO · BIZNES

Jak poradzić sobie z hejtem w sieci

Na wizerunek firmy w sieci ma wpływ częstotliwość, jakość, spójność komunikacji, ale też otwartość i styl reagowania na krytykę – powiedziała Monika Kosińska, prowadząca panel “Nieprzychylne komentarze, trolling i hating w sieci” podczas Zjazdu MiŚOT w Bukowinie Tatrzańskiej.

Bardzo często słyszymy, że operatorzy nie chcą prowadzić swoich profili na Facebooku lub mediach społecznościowych, gdyż boją się hatingu, trollingu i wylewania pomyj przez niezadowolonych klientów, hejterów czy konkurencję. Podczas prelekcji opowiedziano, że nie taki diabeł straszny. Uczestnicy otrzymali garść gotowych rozwiązań na najczęstsze przykre sytuacje online.

– Nie należy ignorować krytyki, odpowiadać sarkastycznie, wyśmiewać ani obrażać klientów – uczula Monika Kosińska.

Dobre reakcje to rozbrojenie, odwołanie do faktów, a przede wszystkim zrozumienie dla stanu dla stanu emocjonalnego rozmówcy, przyznanie się do bledu, szczera chęć pomocy, szukanie rozwiązania i propozycja kontaktu. Ważne jest także by dziękować za zgłoszenie. Buduje to wiarygodność i wizerunek operatora.

Trwa Zjazd MiŚOT. Zapraszamy do lektury kolejnych relacji z wydarzenia.

ISPortal oraz kwartalnik ICT Professional są patronami medialnymi Zjazdu MiŚOT.

PRZECZYTAJ NAJNOWSZY NUMER isprofessional

Najnowsze

Narzędzia do obróbki kabli firmy Jonard w xbest.pl!

xbest.pl został dystrybutorem dużego, amerykańskiego producenta - firmy Jonard, który znany jest z wytwarzania...

Nie czekaj, dołącz do Lokalnych!

Wsparcie i łączenie sił przyświecają małym i średnim operatorom telekomunikacyjnym od dawna. Wspólne działania...

Gmail i nowy sposób odpowiadania na e-maile

Gmail wprowadza zmianę. Będzie to nowy sposób odpowiadania na e-maile. Dla fanów czatów, który...

Programy CAD – projektuj bez ograniczeń z ZWCAD

ZWCAD 2024 to intuicyjne i kompleksowe oprogramowanie CAD, które umożliwia użytkownikom tworzenie precyzyjnych rysunków...