TECHNOLOGIA · CYBERBEZPIECZEŃSTWO · BIZNES

Facebook zaostrza zasady reklam politycznych przed wyborami do Parlamentu Europejskiego

 

Facebook zapowiedział, że w związku z kampanią wyborczą do Parlamentu Europejskiego wprowadza nowe regulacje dotyczące zamieszczania politycznych reklam w serwisie.

Podmioty chcące opublikować przekaz o charakterze wyborczym będą musiały przejść proces weryfikacji, przy reklamach pojawią się informacje o źródłach ich finansowania, a użytkownicy otrzymają możliwość przeglądania historii politycznych materiałów promocyjnych zamieszczanych na Facebooku.

Każdy reklamodawca chcący zamieścić na Facebooku polityczny przekaz związany z wyborami będzie musiał dostarczyć do serwisu dokumenty potwierdzające swoją tożsamość oraz miejsce działalności.

Według zapowiedzi zmiany związane z wyborami do PE i szerzej reklamami politycznymi na Facebooku zaczną obowiązywać od połowy kwietnia br.

[źródło: Wirtualne Media]

Michal.Koch
Michal.Koch
Dziennikarz i researcher. Tworzy teksty o najnowszych technologiach, 5G, cyberbezpieczeństwie i polskiej branży telekomunikacyjnej.

przeczytaj najnowszy numer isporfessional

Najnowsze