TECHNOLOGIA · CYBERBEZPIECZEŃSTWO · BIZNES

Coolshop – nowa platforma e-commerce niebawem w Polsce

Skandynawska platforma e-commerce Coolshop należy do firmy Cool Group. Pojawiły się zapowiedzi, że niebawem trafi także do Polski. Będzie można skorzystać z oferty 45 tysięcy produktów.

Do Cool Group należy 18 firm z ośmiu branż, które działają w 14 krajach. Łącznie zatrudniają 800 osób. Platforma Coolshop została natomiast uruchomiona w 2002 roku w Danii. Oferuje 45 tys. produktów z ponad 20 kategorii. Są to artykuły największych globalnych marek, ale również firm z Danii, Szwecji czy Norwegii.

Obecnie Coolshop działa na dziewięciu rynkach i ma tam dwa miliony stałych klientów. Niebawem pojawić ma się również w Polsce.

Coolshop nadciąga do Polski

– Pragniemy nieustannie się rozwijać, dlatego bardzo cieszymy się z otwarcia naszego oddziału w Polsce oraz możliwości dostarczania odbiorcom produktów największych marek, a także skandynawskich firm, wyróżniających się przywiązaniem do prostoty, użyteczności i wyjątkowego designu. Liczymy na to, że polscy konsumenci nas doceni – mówi Mark Nielsen, prezes i współzałożyciel Coolshop oraz Cool Group.

Na razie nie podano dokładniej daty pojawienia się Coolshop w Polsce.

Wiadomo jednak, że nie będzie tam żadnych usług subskrypcyjnych. Wszelkie produkty oraz promocje będą dostępne bez dodatkowych opłat.

Za zarządzanie Coolshop w Polsce odpowiadać będzie Andrzej Rzym. Przez wiele lat był on związany z duńską firmą Dangaard Group. Zajmował się w niej rozwojem sprzedaży zagranicznej – także w Polsce.

Źródło: Wirtualne Media

Klaudia Wojciechowska
Klaudia Wojciechowska
Redaktorka ISPortal i ISProfessional. Dziennikarka telewizji lokalnego operatora telekomunikacyjnego Ret-Sat1. Absolwentka kulturoznawstwa na Uniwersytecie Łódzkim ze specjalizacją filmoznawstwo i nowe media.

przeczytaj najnowszy numer isporfessional

Najnowsze