Rośnie liczba zgłoszeń użytkowników Blika, że płatności nie działają poprawnie. Także sam operator płatności potwierdził problemy techniczne.
W serwisie downdetector liczba zgłoszeń problemów z płatnościami Blik wciąż rośnie.

Z uwagi na fakt, że płatności Blik wykorzystywane są przez posiadaczy kont w różnych bankach, pojawiają się też poszczególne zgłoszenia dotyczące problemów z płatnościami w tych bankach. Jednak są one również powiązane z płatnościami Blik.
Problemy zaczęły się w okolicy godziny 11:20. Od tego momentu zgłoszono je do serwisu downdetector prawie 800 razy.
Sama firma obsługująca płatności także potwierdziła problemy techniczne na swoim koncie w mediach społecznościowych.

Osoby, które chciałyby skorzystać z Blika muszą poczekać na usunięcie awarii. W tym czasie można dokonywać płatności kartą, przelewem czy przez bankowości internetową i szybkie przelewy.
AKTUALIZACJA 13:15
Blik zaktualizował wpis na portalu społecznościowym dotyczący problemów z płatnościami. Pojawiła się informacja, że awaria została usunięta.

Źródło: downdetector.pl, dobreprogramy.pl, facebook.com/BLIKPL