TECHNOLOGIA · CYBERBEZPIECZEŃSTWO · BIZNES

Amazon chce być jak TikTok

Amazon sięga po coraz inne obszary działań. Tym razem będzie to funkcja w serwisie, która pozwoli na umieszczenie filmików wzorowanych na tych z TikToka. Amazon Inspired ma zachęcać do częstszych zakupów.

Amazon jest największym sklepem internetowym na świecie. Jednak samo sprzedawania mu nie wystarcza. Pojawiła się usługa Amazon Prime Video dostarczająca treści streamingowe. Niedawno pojawiły się informacje o tym, że Amazon chce wejść w branżę medyczną.

Teraz firma postanowiła wprowadzić Amazon Inspired czyli możliwość publikacji zdjęć i filmików. Funkcja przypomina tę, jaka obecne jest na TikToku. Treść filmików dotyczyć ma produktów dostępnych w sklepie Amazon. Ma to podnieść sprzedaż, a na taki chwyt wpadła izraelska firma badawcza Watchful Technologies.

Na razie rozwiązanie testują pracownicy firmy. Finalnie usługa ma być dostępna w aplikacji mobilnej Amazona oraz na stronie internetowej sklepu, gdzie filmiki i zdjęcia będą wyświetlane jako widgety. Wtedy będzie można udostępniać je w mediach społecznościowych. Pozwoli to na natychmiastowy zakup prezentowanego produktu poprzez płatność podpiętą do konta Amazona.

Nie wiadomo na razie, kiedy usługa miałaby być wprowadzone. Na razie jest we wczesnejfazie testów, czyli możemy się jej spodziewać  dopiero za kilka miesięcy.

Źródło:dobreprogramy.pl

Czytaj także:

Poprzedni artykuł
Następny artykuł
Klaudia Wojciechowska
Klaudia Wojciechowska
Redaktorka ISPortal i ISProfessional. Dziennikarka telewizji lokalnego operatora telekomunikacyjnego Ret-Sat1. Absolwentka kulturoznawstwa na Uniwersytecie Łódzkim ze specjalizacją filmoznawstwo i nowe media.

przeczytaj najnowszy numer isporfessional

Najnowsze