TECHNOLOGIA · CYBERBEZPIECZEŃSTWO · BIZNES

Widzimy się w Kołobrzegu na Lokalnym Zjeździe MiŚOT!

Zapraszamy 14 i 15 czerwca na Lokalny Zjazd MiŚOT w Kołobrzegu. Warto być dzień wcześniej, bo 13 czerwca w tzw. dniu zero odbędzie się miśotowy Hyde Park, gdzie przez kilka godzin operatorzy będą rozmawiać we własnym gronie o swoich branżowych problemach, oraz wieczorny Before Party.

Małym i średnim operatorom telekomunikacyjnym spodobała się formuła Lokalnych Zjazdów MiŚOT. Zarówno w listopadzie 2021 roku przed spotkaniem operatorów z południa Polski w Bukowinie Tatrzańskiej, jak i przed kwietniowym branżowym wydarzeniem dla przedsiębiorców telekomunikacyjnych ze wschodu kraju w Janowie Podlaskim zabrakło wejściówek. Warto więc “wjazd” na Kołobrzeg zamówić teraz, tym bardziej, że do końca maja obowiązują dobre ceny. W czerwcu będzie drożej.

– W pandemii zaliczyliśmy setki wideokonferencji. Jesteśmy wszyscy spragnieni osobistych spotkań, rozmowy, wymiany doświadczeń. Nie transmitujemy naszych wydarzeń, bo liczy się osobisty udział, wymiana poglądów i wiedzy, operatorzy tego oczekują. Spotkajmy się zatem w Kołobrzegu – zachęca Krzysztof Czuszek, wiceprezes Stowarzyszenia e-Południe i MiŚOT SA.

Wejściówki: https://misot.pl/zjazdy/

Mocna agenda

– Nasze zjazdy słyną nie tylko ze znakomitej atmosfery, wszak to MiŚOT-y lubią najbardziej, ale również ich program zachęca do udziału w części merytorycznej. Również w Kołobrzegu nie będzie rozczarowania – zapewnia Adam Kossowski, prezes Stowarzyszenia e-Południe i MiŚOT SA. 

Zapewne mocnymi punktami zjazdu będą: operatorski Hyde Park, bloki dotyczące cyberbezpieczeństwa, projektów Grupy MiŚOT oraz budowy polskiej sieci LoRaWAN.

 – Przekażemy nowe informacje dotyczące udostępnienia operatorom akcji MiŚOT SA, bo w maju sprawy poszły do przodu – zachęca Sebastian Kachel, wiceprezes Stowarzyszenia e-Południe i MiŚOT SA. 

Organizatorzy zadbali również o panele i wykłady poświęcone sprawom, które operatorom spędzają sen z powiek: kształtowaniu cen za usługi telekomunikacyjne, konsolidacji i wielu kwestiom prawnym. Będzie też sporo informacji z pierwszej ręki o tym, co dla środowiska robi KIKE.

Agenda: https://misot.pl/zjazdy/agenda-polnoc/

Tym razem zabierz rodzinę

Zjazd odbędzie się w kołobrzeskim Hotelu Aquarius w formule rodzinnej – warto zabrać rodzinę i partnerów. 

Obiekt znajduje się w dzielnicy uzdrowiskowej Kołobrzegu, zaledwie 280 m od morza i posiada 200 komfortowo wyposażonych pokoi. Dysponuje jednym z największych SPA w Polsce. Dopełnienie strefy relaksu stanowią różnorodne sauny oraz taras słoneczny z leżakami. 

Hotel jest miejscem przyjaznym dzieciom, dlatego na każdym kroku znajdują się udogodnienia dla najmłodszych. Aquarius jest wyjątkowym miejscem zarówno dla gości indywidualnych, jak i biznesowych. Duża przestrzeń pozwala na swobodne funkcjonowanie, przepełnione dyskrecją i wyjątkową atmosferą.   

***

MiŚOT-y! Jeśli chcecie spotkać się w gronie branżowym i podsłuchać o największych wyzwaniach biznesowych i prawnych, a jednocześnie miło spędzić kilka dni w ciekawym miejscu nad morzem, kupcie wejściówkę na zjazd w Kołobrzegu. Zapraszamy!

Jeśli chcesz zaprezentować swoją firmę lub kupić wejściówkę, jesteśmy do dyspozycji:

Paweł Białas

dyrektor sprzedaży i rozwoju

pawel.bialas@misot.pl

tel: +48 780 118 730

Wojciech Ogonek

specjalista ds. klientów kluczowych

wojciech.ogonek@misot.pl

tel.: +48 797 301 309

Bartosz Nowak

specjalista ds. klientów kluczowych

barosz.nowak@misot.pl

tel. +48 605 917 556 

Paweł Gniadek

Paweł Gniadek
Paweł Gniadek
Doświadczony ekspert w obszarze komunikacji, z ponad 25-letnim stażem, ma w dorobku pracę w mediach, agencjach public relations, jak również spółkach, także dużych - giełdowych. Wraz ze współpracownikami tworzył efektywne struktury komunikacyjne i promocyjne, przygotował i nadzorował w obszarze komunikacji i promocji wiele skutecznych projektów (np. IPO, duże przejęcia, sprzedaż, konsolidacja) i kampanii, nadzorował i prowadził ambitne i bardzo efektywne projekty sponsoringowe, opracował regulacje z obszaru promocji – strategie public relations, strategie marki, strategie CSR, zasady sponsoringu, zasady promocji – a przede wszystkim skutecznie je wdrażał. W dorobku ma (wraz z zespołami) liczne nagrody i wyróżnienia, w tym m.in. wiele nagród za najlepszy raport roczny, a także przyznawane przez Gazetę Giełdy „Parkiet” dwie pierwsze nagrody za najlepsze relacje inwestorskie w latach 2014 i 2015. W 2012 roku otrzymał tytuł „Człowiek PR-u 2012” przyznawany przez branżowy miesięcznik Brief.

przeczytaj najnowszy numer isporfessional

Najnowsze