Inteligentna opaska, która przechwytuje impulsy elektryczne mózgu do mięśni, gogle VR umożliwające coś na wzór telepotacji czy cyfrowe rękawiczki, za pomocą których będziesz mógł edytować dokumenty niezależnie od miejsca pobytu. Rozwój globalnej sieci przyszłości i firm technologicznych idzie w parze. Facebook chciałby zmienić sposób, w jaki komunikujemy się w Internecie.
Thomas Reardon, dyrektor Facebook Reality Labs ds. interfejsów neuromotorycznych, zapowiedział, że nowe technologie jego pracodawcy mają stawiać człowieka w centrum doświadczeń. Zgadza się to z wizją Zuckerberga, który zapowiedział, że technologia VR / AR zastąpi teleportację. W przyszłości rozszerzona rzeczywistość miałaby zastąpić smartfony.
Również technologia smartwear zaczyna przypominać filmy sf. Urządzenia mają analizować impulsy elektryczne, które przesyłamy do mięśni i “wiedzieć”, o czym w danym momencie myślimy i jak się czujemy. I co chcemy zrobić.
Coca-cola, McDonald’s czy Toyota – firmy te zaczynają wkraczać do świata wirtualnej rzeczywistości. Wkrótce odczujemy, że zmienia się sposób korzystania z Internetu.
Źródło: wyborcza.biz