TECHNOLOGIA · CYBERBEZPIECZEŃSTWO · BIZNES

COVID-19. Co drugi użytkownik skarżył się na jakość internetu mobilnego

Wraz z wprowadzeniem stanu zagrożenia epidemicznego w Polsce, a co za tym idzie wejściem w życie obostrzeń i izolacji, operatorzy odnotowali wzrost liczby połączeń komórkowych i transmisji danych. Jak wynika z badania Mindshare użytkownicy skarżyli się na jakość internetu mobilnego.

Jak pokazują wyniki badania w przypadku połączeń głosowych 60 proc. internautów w Polsce nie odczuło negatywnych skutków zwiększonego wykorzystania usług komórkowych, a 31 proc. zauważyło pogorszenie się. Blisko połowa badanych zadeklarowała pogorszenie się jakości internetu mobilnego.

Może to wynikać z przeciążenia sieci, ponieważ ludzie korzystali z niego częściej i więcej niż przed wybuchem epidemii.

Źródło: strefabiznesu.pl

przeczytaj najnowszy numer isporfessional

Najnowsze