TECHNOLOGIA · CYBERBEZPIECZEŃSTWO · BIZNES

Coraz więcej zwolenników treści na ekranach smartfonów

 

Co trzeci Polak w wieku 9-22 lat deklaruje, że chce oglądać więcej seriali w aplikacji na smartfonie – pokazuje badanie agencji IQS.

Więcej seriali na smartfonie oglądać chce czwarty przedstawiciel pokolenia Y (osoba w wieku 23-37 lat) i niemal tylko co dziesiąty reprezentant generacji X (osoba w wieku 38-55 lat).

Starsi badani wciąż przywiązani są do telewizorów – najwięcej czasu spędzają przed nim przedstawiciele pokolenia Y (38 proc.) i przedstawiciele pokolenia X (55 proc.)  

Z badania agencji IQS wynika także, że coraz więcej badanych woli obejrzeć filmik na dany temat niż przeczytać tekst. Prym wiodą wieści o nowinkach technologicznych.

 

Michal.Koch
Michal.Koch
Dziennikarz i researcher. Tworzy teksty o najnowszych technologiach, 5G, cyberbezpieczeństwie i polskiej branży telekomunikacyjnej.

przeczytaj najnowszy numer isporfessional

Najnowsze