TECHNOLOGIA · CYBERBEZPIECZEŃSTWO · BIZNES

Zjazd z mocną agendą. Przygotuj ją z organizatorami

Zjazdy MiŚOT od lat cenione są za merytorykę. Po zakończeniu każdej edycji uczestnicy w ankietach chwalą organizatorów m.in. za bardzo dobry program, jakość wykładów i paneli oraz dobór ich uczestników. Tak będzie również w Zakopanem (listopad 2023 r.) oraz Janowie Podlaskim (kwiecień 2024 r.). Pojawia się jednak nowość – tym razem uczestnicy będą mieli jeszcze większy wpływ na kształtowanie zjazdowego programu.

-Po każdym zjeździe szczegółowo analizujemy ankiety wypełnione przez naszych gości. To, co sie podobało, zostawiamy, wprowadzamy również korekty i uzupełnienia w programie. Z uwaga analizujemy oceny poszczególnych wykładów i paneli – mówi Krzysztof Fujarski, prezes spółki Projekt MdM, która jest podmiotem przygotowującym zjazdy w imieniu Grupy MiŚOT. 

W Zakopanem i Janowie – oprócz znakomitej rozrywki i długich spotkań w operatorskim gronie – czekają nas trzy dni pełne merytoryki z panelami, szkoleniami i wykładami w trzech salach. Wszystkie punkty agendy będa dedykowane małym i średnim operatorom telekomunikacyjnym. Zacznie się w pierwszym dniu od kultowego już miśotowego Hyde Parku, gdzie bez cenzury, mediów i sponsorów operatorzy porozmawiają o bieżących problemach i wyzwaniach dla branży. 

Nowością, w porównaniu do poprzednich edycji zjazdów, będzie przeznaczenie jednej z trzech sal z panelami i wykładami wyłącznie misotom. Pozostali uczestnicy nie będą mieli tam wstępu.

Organizatorzy chcą, by agenda jeszcze bardziej odpowiadała oczekiwaniom uczestników, dlatego proszą, by pod LINKIEM wpisywać propozycje oczekiwanych przez zjazdowiczów tematów.

W najbliższych tygodniach będa prezentowane tematy pierwszych wykładow i ich autorzy. Pełna agenda pojawi się we wrześniu. 

Wejściówki na zjazdy w Zakopanem i Janowie Podlaski można zamówić na stronie misot.pl/zjazdy.

Paweł Gniadek
Paweł Gniadek
Doświadczony ekspert w obszarze komunikacji, z ponad 25-letnim stażem, ma w dorobku pracę w mediach, agencjach public relations, jak również spółkach, także dużych - giełdowych. Wraz ze współpracownikami tworzył efektywne struktury komunikacyjne i promocyjne, przygotował i nadzorował w obszarze komunikacji i promocji wiele skutecznych projektów (np. IPO, duże przejęcia, sprzedaż, konsolidacja) i kampanii, nadzorował i prowadził ambitne i bardzo efektywne projekty sponsoringowe, opracował regulacje z obszaru promocji – strategie public relations, strategie marki, strategie CSR, zasady sponsoringu, zasady promocji – a przede wszystkim skutecznie je wdrażał. W dorobku ma (wraz z zespołami) liczne nagrody i wyróżnienia, w tym m.in. wiele nagród za najlepszy raport roczny, a także przyznawane przez Gazetę Giełdy „Parkiet” dwie pierwsze nagrody za najlepsze relacje inwestorskie w latach 2014 i 2015. W 2012 roku otrzymał tytuł „Człowiek PR-u 2012” przyznawany przez branżowy miesięcznik Brief.

przeczytaj najnowszy numer isporfessional

Najnowsze