TECHNOLOGIA · CYBERBEZPIECZEŃSTWO · BIZNES

Transformacja cyfrowa w Krajowym Planie Odbudowy. Harmonogram spotkań

22 marca odbędzie się pięciodniowe wysłuchanie dla Krajowego Planu Odbudowy. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zamierza przeanalizować opinie na temat głównych obszarów wskazanych w Krajowym Planie Odbudowy (KPO) oraz postulaty, wnioski i opinie dotyczące pieniędzy unijnych.

Udział mogą wziąć przedstawiciele samorządów, partnerzy społeczno-gospodarczy, organizacje pozarządowe i wszyscy zainteresowani.    

Każdemu z filarów KPO poświęcony będzie osobny dzień. Tadeusz Kościński, minister finansów, funduszy i polityki regionalnej, podkreśla: „Jesteśmy otwarci na szerokie konsultacje. Paradoksalnie ograniczenia związane ze spotkaniami spowodowały, że w konsultacjach online bierze udział znacznie więcej osób, niż moglibyśmy pomieścić na dostępnych salach – po kilkaset, albo po kilka tysięcy osób jednocześnie. Zachęcam do udziału w wysłuchaniu, poznania projektu KPO i zabrania głosu podczas tych spotkań”.

Harmonogram wysłuchań prezentuje się następująco:

  • Odporność i konkurencyjność gospodarki, 22 marca godz. 10.00-15.00 (zgłoszenia do 20 marca godz. 10.00);
  • Transformacja cyfrowa, 23 marca godz. 10.00-15.00 (zgłoszenia do 21 marca godz. 10.00);
  • Efektywność, jakość i dostępność systemu zdrowia, 24 marca godz. 10.00-15.00 (zgłoszenia do 22 marca godz. 10.00);
  • Zielona energia, 29 marca godz. 10.00-15.00 (zgłoszenia do 27 marca godz. 10.00);
  • Zielona, inteligentna mobilność, 30 marca godz. 10.00-15.00 (zgłoszenia do 28 marca godz. 10.00).

Krajowy Plan Odbudowy ma trzy główne cele:

  • pomóc naprawić szkody gospodarcze i społeczne spowodowane pandemią koronawirusa,
  • przywrócić odporność gospodarek Unii Europejskiej,
  • przygotować wspólnotę państw na przyszłe nieprzewidziane okoliczności.

Konsultacje potrwają do 2 kwietnia 2021 roku.

Źródło: gov.pl

Michał Koch
Michał Koch
Dziennikarz i researcher. Tworzy teksty o najnowszych technologiach, 5G, cyberbezpieczeństwie i polskiej branży telekomunikacyjnej.

przeczytaj najnowszy numer isporfessional

Najnowsze