Sektor e-commerce od lat notuje dynamiczne wzrosty. W ostatnich miesiącach przeszedł też kolejną fazę transformacji. Konsumenci, sprzedawcy i operatorzy logistyczni zmierzyli się z wyzwaniami...
Media społecznościowe już nie służą markom do budowania wizerunku. Granica między obecnością a sprzedażą praktycznie zniknęła. Produkty wyświetlają się hurtowo, a zakupy mogą skończyć...
Wysyłka to nie tylko ostatni etap sprzedaży – to moment, w którym klient realnie doświadcza jakości obsługi. Coraz więcej osób wybiera dostawę do punktów...
Rok 2024 był bardzo pracowity dla Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Wydał on ponad 750 decyzji. Nałożył też 937 mln zł wszelkiego rodzaju...
Eksperci przewidują, że globalny rynek CXM czyli Customer Experience Management, a po polsku zarządzania doświadczeniami klienta, czeka spektakularny wzrost. Według raportu HTF Market Research, jego wartość...
Przypominamy, że przedsiębiorcy zarejestrowani w Bazie Danych o Produktach i Opakowaniach oraz o Gospodarce Odpadami od stycznia 2025 roku objęci są podwyższonymi opłatami rocznymi....
Korzystamy z plików cookies w celach statystycznych i umożliwienia funkcjonowania serwisu. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij "Akceptuję".
AkceptujePolityka prywatności