Najnowsze badania pokazują, że spersonalizowane rekomendacje zakupowe tworzone przez sztuczną inteligencję są postrzegane przez konsumentów jako największa zaleta tej technologii. Na drugim miejscu jest szybsze rozwiązywanie problemów, a...
Kupujący częściej wracają do sklepów, które gwarantują szybki i bezproblemowy proces zakupowy. InPost Pay pozwala finalizować zakupy w prosty i intuicyjny sposób. Dowiedz się...
Media społecznościowe już nie służą markom do budowania wizerunku. Granica między obecnością a sprzedażą praktycznie zniknęła. Produkty wyświetlają się hurtowo, a zakupy mogą skończyć...
Wysyłka to nie tylko ostatni etap sprzedaży – to moment, w którym klient realnie doświadcza jakości obsługi. Coraz więcej osób wybiera dostawę do punktów...
Rok 2024 był bardzo pracowity dla Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Wydał on ponad 750 decyzji. Nałożył też 937 mln zł wszelkiego rodzaju...
Eksperci przewidują, że globalny rynek CXM czyli Customer Experience Management, a po polsku zarządzania doświadczeniami klienta, czeka spektakularny wzrost. Według raportu HTF Market Research, jego wartość...
Korzystamy z plików cookies w celach statystycznych i umożliwienia funkcjonowania serwisu. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij "Akceptuję".