TECHNOLOGIA · CYBERBEZPIECZEŃSTWO · BIZNES

E-commerce

CXM – ukryty potencjał rynku

Eksperci przewidują, że globalny rynek CXM czyli Customer Experience Management, a po polsku zarządzania...

Ważny termin płatności dla sprzedawców w sieci

Przypominamy, że przedsiębiorcy zarejestrowani w Bazie Danych o Produktach i Opakowaniach oraz o Gospodarce...

AI może dobrać ofertę, ale sprzedawać powinien człowiek

Najnowsze badania pokazują, że spersonalizowane rekomendacje zakupowe tworzone przez sztuczną inteligencję są postrzegane przez konsumentów jako...

Paczkomaty i zmiany w e-commerce

Sektor e-commerce od lat notuje dynamiczne wzrosty. W ostatnich miesiącach przeszedł też kolejną fazę...

Trendy e-commerce: nie ma granic

Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy branży e-commerce. Nowoczesne procesy...

Pandabuy – platforma e-commerce z Chin z poważnymi problemami

Pandabuy to kolejna platforma e-commerce z Chin. Tak samo jak Aliexpress czy Temu oferuje...

CXM – ukryty potencjał rynku

Eksperci przewidują, że globalny rynek CXM czyli Customer Experience Management, a po polsku zarządzania doświadczeniami klienta, czeka spektakularny wzrost. Według raportu HTF Market Research, jego wartość...

Ważny termin płatności dla sprzedawców w sieci

Przypominamy, że przedsiębiorcy zarejestrowani w Bazie Danych o Produktach i Opakowaniach oraz o Gospodarce Odpadami od stycznia 2025 roku objęci są podwyższonymi opłatami rocznymi....

AI może dobrać ofertę, ale sprzedawać powinien człowiek

Najnowsze badania pokazują, że spersonalizowane rekomendacje zakupowe tworzone przez sztuczną inteligencję są postrzegane przez konsumentów jako największa zaleta tej technologii. Na drugim miejscu jest szybsze rozwiązywanie problemów, a...

Paczkomaty i zmiany w e-commerce

Sektor e-commerce od lat notuje dynamiczne wzrosty. W ostatnich miesiącach przeszedł też kolejną fazę transformacji. Konsumenci, sprzedawcy i operatorzy logistyczni zmierzyli się z wyzwaniami...

Trendy e-commerce: nie ma granic

Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy branży e-commerce. Nowoczesne procesy płatności, cross-border, automatyzacja procesów i personalizacja to tylko niektóre z...