Klienci sklepów online składają kolejne skargi do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Skarżą się oni na nieuczciwe oferty sprzedających, ale też na podszywanie się...
Eksperci przewidują, że globalny rynek CXM czyli Customer Experience Management, a po polsku zarządzania doświadczeniami klienta, czeka spektakularny wzrost. Według raportu HTF Market Research, jego wartość...
Przypominamy, że przedsiębiorcy zarejestrowani w Bazie Danych o Produktach i Opakowaniach oraz o Gospodarce Odpadami od stycznia 2025 roku objęci są podwyższonymi opłatami rocznymi....
Najnowsze badania pokazują, że spersonalizowane rekomendacje zakupowe tworzone przez sztuczną inteligencję są postrzegane przez konsumentów jako największa zaleta tej technologii. Na drugim miejscu jest szybsze rozwiązywanie problemów, a...
Sektor e-commerce od lat notuje dynamiczne wzrosty. W ostatnich miesiącach przeszedł też kolejną fazę transformacji. Konsumenci, sprzedawcy i operatorzy logistyczni zmierzyli się z wyzwaniami...
Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy branży e-commerce. Nowoczesne procesy płatności, cross-border, automatyzacja procesów i personalizacja to tylko niektóre z...
Korzystamy z plików cookies w celach statystycznych i umożliwienia funkcjonowania serwisu. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij "Akceptuję".
AkceptujePolityka prywatności