Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy branży e-commerce. Nowoczesne procesy płatności, cross-border, automatyzacja procesów i personalizacja to tylko niektóre z...
Wysyłka to nie tylko ostatni etap sprzedaży – to moment, w którym klient realnie doświadcza jakości obsługi. Coraz więcej osób wybiera dostawę do punktów...
Rok 2024 był bardzo pracowity dla Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Wydał on ponad 750 decyzji. Nałożył też 937 mln zł wszelkiego rodzaju...
Eksperci przewidują, że globalny rynek CXM czyli Customer Experience Management, a po polsku zarządzania doświadczeniami klienta, czeka spektakularny wzrost. Według raportu HTF Market Research, jego wartość...
Przypominamy, że przedsiębiorcy zarejestrowani w Bazie Danych o Produktach i Opakowaniach oraz o Gospodarce Odpadami od stycznia 2025 roku objęci są podwyższonymi opłatami rocznymi....
Najnowsze badania pokazują, że spersonalizowane rekomendacje zakupowe tworzone przez sztuczną inteligencję są postrzegane przez konsumentów jako największa zaleta tej technologii. Na drugim miejscu jest szybsze rozwiązywanie problemów, a...
Korzystamy z plików cookies w celach statystycznych i umożliwienia funkcjonowania serwisu. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij "Akceptuję".
AkceptujePolityka prywatności