Stereotypy, rozczarowania, wyzwania związane z funkcjonowaniem w lokalnej społeczności, a także wyjątkowe relacje z ludźmi – to codzienność zarządzania lokalną firmą telekomunikacyjną. Zapraszamy do wysłuchania rozmowy z Joanną Macek-Czuszek, prezeską zarządu spółki ART-COM.
– Mamy ogromny potencjał żeby się rozwijać, jednak przyszłość rynku telekomunikacyjnego zależy od samych operatorów – mówi Joanna Macek-Czuszek, prezeska zarządu spółki ART-COM z Jaworzna i liderka Projektu Konsolidacja, w podcaście Akademii MiŚOT. – Bardzo ważną lekcją do odrobienia jest także to byśmy uświadomili naszych klientów, że swoim miesięcznym abonamentem podejmują decyzję dotyczącą tego, czy w ich mieście będzie lepiej.
Akademia MiŚOT od pewnego czasu przygotowuje podcasty z zakresu marketingu, zarządzania i konsolidacji. Są one realizowane w profesjonalnej formie, okraszone dawką humoru i adresowane nie tylko dla małych i średnich operatorów telekomunikacyjnych. Ostatni z nich w przystępny sposób podaje słuchaczom porcję wiedzy o działaniach z zakresu zarządzania, społecznej odpowiedzialności biznesu, funkcjonujących w środowisku stereotypach, a także o aktualnych wyzwaniach lokalnych operatorów. Jednym z nich jest konkurencja i presja konsolidacyjna.
– Podejmując decyzje dotyczące przyszłości bardzo ciężko jest nam wyłączyć element sentymentu. Wyceniamy emocje i przeżycia – zauważa Joanna Macek-Czuszek.
Podcast w całości do odsłuchania na Spotify:
Joanna Macek-Czuszek wspiera też pomysł utworzenia Centrum Usług Wspólnych w Grupie MiŚOT.
MiŚOT-y są dobrym przykładem firm, które skupiają się na ludzkim podejściu do pracy. Opierają swoją działalność na wartościach, takich jak uczciwość i szacunek dla klientów. W przeciwieństwie do dużych operatorów, których głównym celem jest zysk i rozpatrywanie sukcesu osiągniętego przez firmę tylko w kontekście słupków. Lokalnym firmom zależy bardzo na jakości świadczonych usług i pozytywnych relacjach z klientami, angażują się w życie lokalnych społeczności, pomagając rozwiązywać ich problemy. Są dla klienta rozpoznawalni z twarzy, imienia i nazwiska.
Czytaj także: