Zdjęcie

Szanowni Operatorzy!

Pod­czas gdy to­czy­liś­my wew­nątrz re­dakc­ji dys­ku­sję do­ty­czą­cą po­dat­ku cy­fro­we­go, mi­ni­ster cy­fry­zac­ji po­ru­szył ko­lej­ny po­waż­ny te­mat. Pod­kreś­lił, że Pol­ska zna­laz­ła się w sa­mym środ­ku woj­ny hy­bry­do­wej, w któ­rej ro­syj­skie dro­ny nad na­szym te­ry­to­rium idą w pa­rze z falą de­zin­for­mac­ji w in­ter­ne­cie. “Po­trze­bu­je­my bro­ni do wal­ki z ro­syj­ski­mi trol­la­mi, tak samo moc­no jak kon­wenc­jo­nal­na ar­mia” – stwierdził po­li­tyk. Przy­bli­ża­my jego po­mys­ły na wal­kę z de­zin­for­mac­ją i za­pra­sza­my do dy­skus­ji na ich te­mat na ISP Fo­rum i w gru­pie drMi­ŚOT.

W cie­niu po­li­ty­ki lo­kal­ni ope­ra­to­rzy ro­bią swo­je. Przyk­ła­dem jest Wie­szo­wa­NET, bu­du­ją­ca sieć współ­fi­nan­so­wa­ną ze środ­ków pu­blicznych. Z przed­sta­wi­cie­la­mi tej fir­my roz­ma­wia­my o miejs­cach, któ­rych ina­czej nie op­ła­ca­ło­by się pod­łą­czyć, współ­pra­cy z Pro­jek­tem MDF, a tak­że o ba­rie­rach sta­wia­nych ope­ra­to­rom przez część sa­mo­rzą­dów. Z wy­wia­du ja­sno wy­ni­ka, że do kon­kur­su “Gmi­na przy­ja­zna Mi­ŚOT-om”, w któ­rym ope­ra­to­rzy te­le­ko­mu­ni­ka­cyj­ni do­ce­nia­ją do­brą współ­pra­cę z sa­mo­rzą­dem, z pew­noś­cią nie będzie zgło­szo­ne Za­brze.

Fi­nał tego ple­bis­cy­tu od­będzie się zaś już nie­ba­wem, na X Ju­bi­leu­szo­wym Zjeździe Mi­ŚOT. Brą­zo­wy­mi part­ne­ra­mi tego wy­da­rze­nia zo­sta­ły: kan­ce­la­ria praw­na SSD Le­gal oraz fir­ma TELTAR. Jed­no­cześ­nie do­bie­ga­ją koń­ca pra­ce nad agen­dą. Przy­po­mi­na­my, że war­to za­re­je­stro­wać się już te­raz - 1.10 zmie­nia się próg ce­no­wy, a do­dat­ko­wo za­pew­nia o tym Mar­cin No­wo­ry­ta, któ­ry dzię­ki udzia­ło­wi w po­przed­nim zjeździe wy­grał wa­kac­je z Ho­li­day Park & Re­sort. “Na przes­trze­ni kil­ku­na­stu lat uczest­ni­czy­łem w bli­sko stu kon­fe­renc­jach, szko­le­niach i zjaz­dach bran­żo­wych. Dzię­ki nim mia­łem okaz­ję po­znać set­ki in­spi­ru­ją­cych osób, któ­re – po­dob­nie jak ja – dzia­ła­ją z pas­ją i zaan­ga­żo­wa­niem” - pod­kreś­la w roz­mo­wie z Klau­dią Woj­cie­chow­ską. War­to też wspo­mnieć, że Ho­li­day Park & Re­sort ofe­ru­je atrak­cyj­ne ce­no­wo vou­che­ry lo­kal­nym ope­ra­to­rom te­le­ko­mu­ni­ka­cyj­nym i ich part­ne­rom.

W ostat­nim cza­sie przy­glą­da­liś­my się też wnio­skom z ba­da­nia, z któ­re­go wy­ni­ka, że po­le­ga­nie je­dy­nie na sztucznej in­te­li­genc­ji w call cen­ter może poz­ba­wiać fir­my znacznych przy­cho­dów. Na szczęś­cie jest tego świa­do­me Te­le­Cen­trum, czy­li de­dy­ko­wa­ne ma­łym i śred­nim ope­ra­to­rom te­le­ko­mu­ni­ka­cyj­nym, te­le­fo­niczne cen­trum obs­łu­gi klien­ta, gdzie głów­ną za­sa­dą po­zo­sta­je to, że zgło­sze­nia obs­łu­gu­ją agen­ci.

Wię­cej ak­tual­nych in­for­mac­ji ze świa­ta te­le­ko­mu­ni­kac­ji znajdzie­cie na ISPor­tal.pl.

 

Zapraszam do lektury
 

Marek Nowak
redaktor naczelny ISPortal

Sprawdź, co jeszcze zmieniło się w KameleonTV


przeczytaj cały artykuł

Obywatelska czujność, czyli sygnaliści wśród klientów


przeczytaj cały artykuł

Przemysław Kuna nowym prezesem UKE


przeczytaj cały artykuł

Kontakt z redakcją: [email protected]
MiŚOT PING wysyła Projekt MdM Sp. z o.o.
41-902 Bytom; ul. Józefczaka 29/40 
NIP: 6263032549 | REGON: 382090808 | KRS:  0000765400
Facebook
Website
LinkedIn
YouTube