TECHNOLOGIA · CYBERBEZPIECZEŃSTWO · BIZNES

Internet

Na którego operatora Polacy skarżą się najczęściej?

Czterech największych operatorów telekomunikacyjnych w kraju ma miliony klientów. Ale ci często nie są...

Cyfrowy Polsat narzeka na większe koszty niż przychody

Rok 2023 to dla grupy Cyfrowy Polsat spadek liczby abonentów i większe trudności. Chociaż...

Spotkanie ministrów telekomunikacji UE w Belgii

Ministrowie telekomunikacji z państw Unii Europejskiej odbyli nieformalne spotkanie. Polskę reprezentował na nim wiceminister...

Operator lokalny jest bliżej klientów – jak wykorzystać to w marketingu?

Lokalni operatorzy powinni mieć świadomość, że choć mają mniejsze budżety na reklamę i ograniczone...

100 dni ministerstwa cyfryzacji i plany na przyszłość

Otwarte konsultacje społeczne, nadrabianie zaległości legislacyjnych oraz przyśpieszenie prac nad wykorzystaniem sztucznej inteligencji –...

MdS pomoże wdrożyć NIS 2 – dane kontaktowe

Temat cyberbezpieczeństwa i wdrożenia dyrektywy NIS 2 spotkał się z dużym zainteresowaniem uczestników Zjazdu...

Na którego operatora Polacy skarżą się najczęściej?

Czterech największych operatorów telekomunikacyjnych w kraju ma miliony klientów. Ale ci często nie są zadowoleni ze świadczonych usług, z zawieranych z nimi umów czy...

Cyfrowy Polsat narzeka na większe koszty niż przychody

Rok 2023 to dla grupy Cyfrowy Polsat spadek liczby abonentów i większe trudności. Chociaż przychody wzrosły o 5,5 proc. do 13,63 mld zł, to...

Spotkanie ministrów telekomunikacji UE w Belgii

Ministrowie telekomunikacji z państw Unii Europejskiej odbyli nieformalne spotkanie. Polskę reprezentował na nim wiceminister Dariusz Standerski. Głównymi tematami spotkania był równy dostęp do internetu...

Operator lokalny jest bliżej klientów – jak wykorzystać to w marketingu?

Lokalni operatorzy powinni mieć świadomość, że choć mają mniejsze budżety na reklamę i ograniczone możliwości stosowania cen dumpingowych, to w wielu sytuacjach są na...

100 dni ministerstwa cyfryzacji i plany na przyszłość

Otwarte konsultacje społeczne, nadrabianie zaległości legislacyjnych oraz przyśpieszenie prac nad wykorzystaniem sztucznej inteligencji – tak ministerstwo cyfryzacji podsumowuje 100 dni swojego działania. Zapowiada jednocześnie,...